Wysyłka urządzenia do serwisu

WYSYŁKA LAPTOPA

Aby ułatwić dostarczenie sprzętu do serwisu uruchamiamy obsługę wysyłkową. Dzięki temu nie ma konieczności dostarczania osobiście laptopa do naprawy. Wystarczy, że:

1. Utworzysz sprawę na naszym portalu pomocy.
2. Zapakujesz laptopa w taki sposób, aby nie przemieszczał się w środku podczas transportu, najlepiej w oryginalne pudło.

Urządzenie wyślij na adres:

Terabajt SERWIS
Kiwity 63/5
11-106 Kiwity

W jaki sposób nadać paczkę?
Aby nadać paczkę bez wychodzenia z domu można skorzystać z firm, które obsługują kilku kurierów, np:

www.sendit.pl

Jeżeli chcesz umówić naprawę napisz do nas na terabajt@terabajtlw.pl.
Obecnie czas oczekiwania na diagnozę/naprawę wynosi ok 2-3 dni.

Przy naprawach do 150 zł klient nie jest informowany, przy przekroczeniu tej kwoty przed naprawą konsultujemy przebieg z właścicielem.

Szczegóły artykułu

Identyfikator artykułu:
1
Kategoria:
Ocena :